توری فسفر برنز در صنعت برق، جداسازی و سرند انواع پلیت، فیلتراسیون مایعات و گاز، صنعت چاپ، چاپ روی ظروف چینی و… کاربرد دارد و براساس نوع بافت و سایز متفاوت هستند.  در ادامه برای یافتن اطلاعات بیشتر درباره انواع توری فسفر برنز با ما همراه باشید.

پیشتر درباره توری فسفر برنز و کاربردهای آن صحبت کردیم و در این مطلب قصد داریم بیشتر با انواع توری فسفر آشنا شویم. انواع توری فسفر برنز شامل موارد زیر است:

توری فسفربرنز مشبک جوش داده شده

این نوع توری یکی از توری‌های بی نظیر برای مصارف و کاربردهای متفاوت است. نوع بافت این توری مش مشبک جوش داده شده (Welded Wire Mesh) از رشته‌های سیم عمود است که در هر تقاطع جوش داده می شوند. فلزات مش جوش‌ داده شده اقتصادی، چند منظوره، دارای ظاهر تمیز و الگوی شبکه یکنواخت است. این محصول مش سیم می‌تواند در بسیاری از مواد مانند فولاد، استیل ضدزنگ و فولاد گالوانیزه نیزتولید شود.

توری فسفر برنز بافت ساده

توری بافت ساده (Plain weave) یکی دیگر از انواع توری فسفر برنز است که هر تار سیم به طور متناوب از روی سیم و با  زاویه ۹۰ درجه عبور می‌کند. این متداول ترین و ساده ترین بافت مشبکی است. سیم‌های این توری به طور معمول با قطر یکسان به هم بافته می‌شوند.

توری فسفر برنز دوقلو

توری فسفر برنز دوقلوی (Twill weave) هر سیم به طور متناوب از بالا و پایین هر جفت سیم پی در پی عبور می کند و بالعکس همچنین ظاهر خطوط مورب موازی را ارائه می‌‍‌دهد این نوع بافت تمایل گسترده‌ای برای پشتیبانی از بارهای بزرگتر و فیلتراسیون‌های ریزتر دارد همچنین بافت دوقلوی از انعطاف پذیری بالایی نیز برخوردار است. این توری در برابر سایش و پارگی ، خوردگی مقاومت می‌کند و خاصیت غیر مغناطیسی را نشان می‌دهد. البته گفتنی است در برابر اکسید کننده‌ها و اسیدهای قوی مانند H2So4 مناسب نیست. توری فسفر برنز دوقلوی را به عنوان تصفیه در صنایع داروسازی و صنایع فرآوری مواد غذایی همچنین در تعدادی از صنایع از جمله ظروف چینی، ظروف شیشه‌ای، تصفیه مایعات و گازها و غیره استفاده می‌شود.

سایزهای مختلف انواع توری فسفر برنز را درجدول زیر مشاهده نمایید.

تعداد مشسایز
۱۲۱٫۵۶ میلی‌متر
۱۶۱٫۲۶ میلی‌متر
۲۰۰٫۹۲ میلی‌متر
۹۰۰٫۱۷ میلی‌متر
۱۰۰۰٫۱۴۴میلی‌متر
۲۰۰۰٫۰۷۷ میلی‌متر

جمع‌بندی

انواع توری فسفر برنز در رنگ‌های  نارنجی، طلایی و نقره‌ای عرضه می‌شود که منحصر به فرد و زیبا است؛ همچنین عرضه این توری‌ها می‌تواند باتوجه به درخواست مشتری متفاوت باشد؛ بنابرین باتوجه به طول و عرضی که خود مشتر درخواست می‎‌دهد در اختیارش  قرار می‌گیرد. گفتنی است مش سیم بافته شده برنز فسفر از سایزهای ریز ظریف برخوردار است، بنابراین معمولاً به عنوان صفحه نمایش پنجره در خانه‌ها و هتل‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد. که این کار نه تنها می‌تواند از ورود حشرات جلوگیری کند بلکه می‌تواند زیبایی سنتی خانه را به آن اضافه کند. توری‌های فسفر برنز در انواع مختلف با کارایی و ویژگی‌های عالی در خدمت شما است.

استیل بهراد عرضه کننده انواع توری پرسی است که برای خرید یا مشاوره می‌توانید با شماره ۳۳۹۲۵۳۲۱-۰۲۱ تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست