توری سرند یکی از پرکاربردترین انواع توری و مش در بازار است که با توجه به تنوع جنس و کاربرد، مصارف زیادی دارد. در این مطلب بیشتر درباره این نوع توری، ویژگی‌ها و کاربرد آنها صحبت خواهیم کرد.

توری سرند چیست؟

توری سرند

توری سرند یکی از محصولات با کیفیت و با داوم استیل بهراد است که در چشمه‌های متفاون و انواع مختلف به مشتریان عرضه می‌شود. این توری می‌تواند از آهن، نیکل، آلومینیوم، برنج، مس، استیل و… ساخته شود. سپس مفتول سیمی را که دارای چشمه‌های مربعی یا مستطیلی شکل است در دستگاه‌های بزرگ بافندگی و با استفاده از آخرین فناوری‌ها به هم می‌بافند. توری‌های سرندی محکم هستند ولی یکی از راه‌های محکم‌تر کردن آن‌ها این است که سیم‎‌ها بافته شده را جوش دهند؛ مزیتی این کار این است که علاوه بر محکم‌ترکردن توری سرند باعث ثابت‌‎‌شدن آن‌ها نیز می‌شود؛ همچنین می‌توان آن‌ها را به راحتی برش داد بدون اینکه از هم باز شوند.

شاید برای شما نیز سوال باشد که چرا نام این توری‌ها سرند است. استفاده زیاد از این نوع توری‌ها برای غربال‌کردن و سرند باعث شده است این نام را برای آن انتخاب کنند. البته این محصول کاربردهای فراوانی دارد که در ادامه ‌آن‎ها را بیان می‌کنیم. توری سرند یک محصول صنعتی و کاربردی است که از اندازه‌ها و چشمه‌های بزرگ و کوچک و با توجه به نیاز  در دسترس شما قرار می‌گیرد. البته گفتنی است این نوع توری دارای چشمه‌های منظم و همسان هستند و بخاطر ضد سایش‌بودن و مقاومت عالی در برابر خوردگی در غربال کردن و الک کردن بسیاری از اشیا و مواد مورد استفاده قرار می‌گیرد. در این مقاله سعی کردیم به طور کلی درباره توری سرند، ویژگی‌ها، انواع و کاربردهای آن را شرح دهیم؛ پس با ما همراه باشید.

انواع توری سرند

توری‌ها معمولا تنوع زیادی دارند که با توجه به نوع مصرف و کاربرد، جنس و قیمت و ابعاد می‌تواند متفاوت باشد. توری سرند نیز از این قاعده مستثنی نیست و این محصول انواع مختلفی دارد:

  • گالوانیزه
  • فولادی
  • استیل
  • مس
  • پلاستیکی
  • آهنی

ویژگی‌های توری سرند

به طور کلی توری سرند داری ویژگی‌های زیر است که باتوجه به نوع آن‌ها ممکن است میزان این ویژگی‌ها متفاوت باشد. از جمله این ویژگی‌ها شامل :

  • ضد سایش و مقاوم‌بودن در برابر خورگی و زنگ‌زدگی
  • ارزان قیمت و با کیفیت بالا
  • انعطاف پذیر بخصوص در توری سرند آلومینیومی
  • با دوام و محکم
  • تحمل درجه حرارت بسیار بالا
  • ایده آل برای شکل پذیری ازجمله شکل‌های مقعر / محدب
  • مقاوم در برابر اسیدها و مواد شیمیایی

کاربرد توری‌ سرند

توری‌های سرند کاربردهای فراوانی دارند، اما مهم‌ترین نقش آن‌ها در سرند و غربال‌کردن است؛ همچنین برای جداسازی و فیلتراسیون مواد نیز به کار برده می‌شوند. گفتی است از این محصول می‌توان در معادن ذغال سنگ، ساختمان‌سازی، کارخانه‌ها، ساخت قفس برای حیوانات، پتروشیمی، کشاورزی، حوزه ورزش، پروژه‌های عمرانی، راه‌سازی، به عنوان حفاظ در فرودگاه‌ها پادگان‌ها و مناطق نظامی، مقاوم‌سازی دیوار صرافی، طلا و جواهر فروشی‌ها، مواد غذایی و دارویی، باستان‌شناسی، محافظ پنجره‌ها، کاغذسازی، متالوژی، صنایع الکترونیک و… استفاده کرد.

از نوع برنجی در پالایش نفت نیز استفاده می‌شود و دلیل آن نیز انعطاف‌پذیری ومقاوم‌بودن این توری در برابر سایش است. همچنین نوع فولادی برای ساخت پانل‌ها سه بعدی و انواع قفسه مورد استفاده قرار می‌گیرد. البته بیشتر از نوع آهنیی آن در ساختمان‌سازی به کار برده می‌شود.

جمع‌بندی

قیمت این توری معمولاً باتوجه به نوع، اندازه و سایز چشمه‌های آن متفاوت است. شما می‌توانید در صورتی که می‌خواهید طول عمر این تور‌ی‌ها را بالا ببرید از لاستیک‌های سرند بهره ببرید. همچنین می‌توانید باتوجه به نیاز خود اندازه و سایز چشمه‌ این توری را مشخص کنید. در بین انواع توری‌های سرند نوع فولادی گالوانیزه آن از قیمت پایین‌تری برخوردار است و یکی از ویژگی‌های آن مقاومت بالا در معادن ذغال سنگ است. این نوع از توری‌ها به صورت ورقه‌ای یا رول به فروش می‌روند. امیدواریم مطالب گفته شده تا حدی شما را با این محصول پرکاربرد آشنا کرده باشد.

استیل بهراد عرضه کننده انواع توری پرسی است که برای خرید یا مشاوره می‌توانید با شماره ۳۳۹۲۵۳۲۱-۰۲۱ تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست